"Ya Allah, berikanlah kebahagiaan kepada mereka yang sedang membaca ini ♥"

9 Februari 2013

Imperfect.

/ Assalamualaikum \

Hai semua. Apa khabar awak disana? Hihi. Hmm SELAMAT HARI BERCUTI okay. Kita cuti seminggu. Yeahh kita sep sikit. Bila cuti dah datang homework pun menimbun. Alahai cikgu nie tak senang betul lah dekat budak-budaknya. Taknak bagi rest! Haha ( tak baik cakap camtu )

By the way kita terus ke tajuk utama "IMPERFECT" and fyda nak update. Oh yes itu untuk saya dan mood saya tidak berapa baik disebabkan mulut manusia.  Fyda tak pernah kata yang fyda ni terlalu sempurna atau sempurna. Fyda hanya insan biasa yang mempunyai kelemahan. Sometimes fyda tak faham kenapa ada orang yang anggap diri tu sempurna? Macam tak pernah ada kesalahan yang dia buat. Ibu bapa tak pernah didik apa sampai begitu sekali ?

Kalau tak suka buat jelah cara tak suka tapi jangan nak sampai fitnah orang. Alahai fyda sedih betul manusia macamni. Kita tak boleh nak tutup mulut right? Bila penat baru nak diam. Hanya mampu diam tapi diam diam pun kenalah ada batas.

Dan Fyda minta maaflah kalau ada terkasar dekat sesiapa. Dekat text ke facebook ke twitter ke dan ask.fm tu. Ohh bout ask.fm tu fyda pelik lah bila ada yang tanya so fyda jawablahkan. Kalau tak jawab nanti kata bajet HOT lah itu inilah. Haihh bila dah jawab , sempat dok mengata wa lagi kan? -.- Kalau kenal fyda 10 tahun takpelah, ini tidak kenal macamtu je. Hmm kalau tanya pasal benci / anti ke boleh tak awak tulis nama awak ? Takdelah nanti ada yang terasa dengan jawapan pelik fyda. InshaaAllah akan jawab dengan jujur. Sorrylah ye kak , dik , bang. Manusia ni TAKKAN sempurna tapi boleh sempurna dimata Allah :) Janganlah nak kata fyda ni kejar publisiti. Salah ke kalau nak friend ramai dekat facebook tu ? Cermin diri sikit walaupun hari hari tengok cermin tu :D Hmm (asdfghjkl) Walaupun fyda tak kenal awak tapi mungkin fyda tahu siapa awak. ( banggalah fyda kenal awak ) Padahal tak kenal -.- Hahah

Hmm okaylah now sama-sama diam and kawan okay ? Malas lah nak fikir pasal benda sama.
Nikmati hari cuti awak semua :*
Kbhai love :*
Sincerely.
Fyda  Affandi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan